Hemma + Melodifestivalen

Åkte till Centrum och väntade på Natlija tillsammans med min storebror och hans kompis. Vi åt, pratade och hade det allmänt trevligt, alltid lika kul och träffa henne. Träffade även på Amir och Alle, vilket var ett bra tag sen vi sågs. Somnade när jag kom hem och vaknade precis, ska kolla på Melodifestivalen tillsammans med min mamma och därefter plugga matte. Imorgon träffar jag förmodligen min älskade, men det får vi se med tiden. Sedan är det skola, helt otaggad haha.. Men 5 veckor klarar jag, och sedan är det lov igen! Skönt, må jag säga!
Tog ingen bild idag eller bilder, så här får ni en gammal bild!
image description
Natalija och jag för inte allt så länge sen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0