Lycklig.


Jag är lycklig. Jag mår bra. Jag mår förjävligt bra. Längesen jag var lycklig när det gäller allt men just nu är allt i mitt liv helt jävla perfekt.  Sommarlov om tre veckor och två dagar. Inte alls mycket kvar och känns så otroligt skönt att lämna Europaskolan för gott. Skolan som har gett mig minnen som jag svårt kommer glömma, har gett mig vänner jag föralltid kommer att behålla och jag kan med gott ord säga att mina barn också ska gå i den skolan om den finns kvar. Utan tvekan. Det värmer mig att jag går i avgångsklassen 2012 med världens bästa klass som jag har 6 fulla år tillsammans med, 6 år med massa skratt, glädje, tårar och minnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0