Min lilla fina prins


Sitter hemma och ska snart börja plugga inför kemi provet som jag har imorgon. Så vad jag har gjort idag? Hade shorts på mig för första gången det här året och det var hur skönt som helst. Blir nog repris imorgon, vi får väl vänta och se på vädret imorgon. Efter skolan så gick jag och satte mig i donken tillsammans med Veronika och Emmy, standard när det är fint väder. Rullade vidare emot min mamma och fick för mig att gå ut med Marcel när vi kom till hemmaplan. Så promenerade till min faster och hämtade ut lillen, gick runt och köpte glass till han och därefter lekte i gropen. Underbar grabb. Jag och Emmy rullade mot bussen och nu sitter jag här med en pastasallad och måste börja plugga! Vi hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0